دکتر احمدی مدیر عامل بانک شهر:
مدیرعامل بانک شهر کشور به همراه جمعی از معاونین و مسئولان بانک، مهمان رئیس شورای شهر کرج شدند.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 23 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» در این دیدار رئیس شورا بر ضرورت افزایش تعاملات میان مدیریت شهری و بانک شهر تاکید کرد.
گفت و گو برای افزایش تعاملات بانک شهر و مدیریت شهری در خصوص مطالبات، تکمیل پروژه های نیمه کاره و اجرای طرح های جدید از جمله مطالبی بود که از سوی رئیس شورا در این جلسه مطرح شد.
همچنین رئیس شورای شهر از مدیرعامل بانک شهر خواست تمهیداتی در خصوص حمایت و اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه های گردشگری، مسکن و درآمدهای پایدار اقتصادی برای شهر کرج اندیشیده شود.
اختصاص تسهیلاتی برای سازمان های شهرداری کرج، انجام فعالیت های مشترک در حوزه های عمران،شهرسازی و مسکن در کنار افزایش میزان تسهیلات اعطایی به کارکنان خدوم شهرداری که از اصلی ترین سرمایه‌های مدیریت شهری هستند با اولویت کارکنان متوسط و کم برخوردار نیز از مواردی بود که رئیس شورای شهر با مدیرعامل این بانک مطرح کرد و خواستار پیگیری آنها شد.
جواد چپردار همچنین از مدیرعامل بانک شهر خواست با انعقاد قراردادی سه جانبه میان بانک شهر، شهرداری کرج و شرکت های خودروساز، تسهیلاتی را به منظور خرید خودرو در اختیار کارکنان شهرداری
این کلانشهر جهت رفاه بیشتر کارکنان و خانواده های محترم شان قرار دهد.
در این نشست، علاوه بر دکتر احمدی، مدیرعامل بانک شهر کشور، آقایان: رضایی معاون سرمایه‌گذاری‌ها و مشاور اقتصادی، آخوندی معاون پشتیبانی و ساختمان، ساسانیان معاون شعب و توسعه بازاریابی، کاظمی مدیر امور اعتباری بانک در استان البرز و ایالیان رئیس منطقه البرز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار