فرماندار ساوجبلاغ گفت: در دهه فجر امسال برای تبیین عملکرد ادارات، نمایشگاهی در مصلای شهر برگزار خواهد شد و خدمات دستگاه‌ها به صورت مستند در معرض دید مردم شهرستان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 23 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهرور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ساوجبلاغ در ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است که در سطح شهرستان شاهد اجرای آن در روزهای مختلف دهه فجر خواهیم بود.

وی افزود: در دهه فجر امسال برای تبیین عملکرد ادارات، نمایشگاهی در مصلای شهر برگزار خواهد شد و خدمات دستگاه‌ها به صورت مستند در معرض دید مردم شریف شهرستان قرار می‌گیرند.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عملکرد ادارات، اجرای ۶۳ برنامه و مسابقه ورزشی، ۵ برنامه هنری و نمایشی، ۱۰۰ برنامه فرهنگی و عقیدتی بسیج از برنامه‌های شاخص شهرستانی در گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

وی تصریح کرد: ارتقای درجه علمی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور پس از انقلاب اسلامی آنچنان شتاب داشته که امروز شاهد تربیت نخبگان بسیاری در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی در کشور هستیم و حتی در برخی از شاخص‌های علمی بالاتر از بسیاری از کشورهای جهان عمل کرده‌ایم و تولید واکسن ایرانی توسط دانشمندان داخلی، شاهد بر این ادعاست.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به آمادگی بهره برداری از پروژه‌های شهرستان ساوجبلاغ در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان ساوجبلاغ برای افتتاح در دهه مبارک فجر به استان معرفی شده است که بر اساس ابلاغ و زمانبندی با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی بهره برداری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار