مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: بارش برف سبب شد تا روز نخست اردوی آمادگی تیم پارا آلپاین و پاراسنوبرد به میزبانی این پیست برگزار نشود.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 18 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» صادق کلهر گفت: اردوی آمادگی تیم پاراآلپاین قرار بود که از امروز ۲۸ دی ماه تا ۲۸ بهمن ماه در پیست بین المللی دیزین با حضور چهار ورزشکار در ۲ رشته پارا آلپاین و پارا اسنوبرد انجام شود که به علت بارش برف در منطقه سبب شد تا روز نخست اردوی آمادگی تیم پارا آلپاین و پاراسنوبرد به میزبانی این پیست برگزار نشود.
مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز افزود: چهار ورزشکار در این اردو برای شرکت در رقابت‌های پارا المپیک زمستانی به مدت یک ماه حضور دارند.
پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می‌رود.
به گفته مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز با توجه به این بارش‌ها امروز پیست دیزین تعطیل است و به محض مساعد شدن شرایط جوی اردوی آمادگی تیم پاراآلپاین و پارا اسنوبرددر پیست بین المللی دیزین برگزار می‌شود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار