امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به کاستی های مختلف در این شهرستان پرجمعیت گفت: مشکلات فردیس با همدلی و هم افزایی مسوولان دستگاه های اجرایی مرتفع می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 11 January 2022

راه اندازی گشت های رضوی در راستای کاهش وقوع جرائم به زودی در فردیس

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در مسجد جامع رزکان نو فردیس گفت: رفع مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم این شهرستان نیازمند جدیت و همکاری همه دستگاه های مربوطه است.

وی با بیان اینکه با اختلافات کارهای عمرانی در این شهرستان پیش نمی رود، افزود: دستگاه های اجرایی برای تامین نیازهای زیر ساختی فردیس باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

حسینی در خصوص ترافیک سنگین پل راه آهن و زیرگذر شیخ آباد اظهار داشت: طبق بازدیدی که چند روز اخیر استاندار البرز داشتند پیگیر رفع مشکلات ترافیک این مسیر است.

امام جمعه فردیس با اشاره به افزایش سرقت در این شهرستان گفت: گشت های رضوی با همکاری سپاه و  انتظامی به زودی در فردیس فعال می شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس نیز در خصوص تقسیمات کشوری گفت: شهرک شهید رستمی که محل اختلاف بین شهرداری های فردیس و مشکین دشت است امیدوارم با تدبیر استاندار البرز این موضوع حل شود تا مردم از خدمات دهی مطلوب برخوردار شوند.

علیرضا صیاد افزود: کمبود فضای آموزشی ، پایین بودن سرانه  ورزشی  و خرابی بخشی از معابر شهرستان فردیس را از جمله مشکلات این شهرستان برشمرد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کرچ قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار