جانشین فرمانده انتظامی استان از تولید بیش از ۱۰۰ هزار عدد مکمل بدنسازی تقلبی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 09 January 2022
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی در شهر "فردیس” موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی این انبار را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از آنجا موفق به کشف بیش از ۱۰۰ هزار عدد انواع مکمل های دارویی تقلبی از قبیل ۸۱ هزار عدد انواع قرص، ۲۲ هزار و ۷۰۰ عدد آمپول، ۴ قوطی پودر و مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی های خالی در لیبل های مختلف دارویی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان "البرز” با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای تقلبی مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ "گودرزی” در پایان با بیان این که پلیس با سودا گران مرگ و مواردی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد این چنینی از طریق شماره ۱۱۰پلیس را در جریان موضوع بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار