مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: افراد خود مالک استان می‌توانند برای ساخت واحدهای خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 03 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا خالقی گفت: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، هم استانی‌های گرامی در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت‌نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن شهر کرج ۴ هزار میلیون ریال و در سایر شهرهای استان سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین در روستاها ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برخوردار شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: مالکان این زمین ها می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط‌بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

او افزود: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آیین‌نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار