مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان در استان البرز فعال شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 01 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه‌اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است.

حسین فلاح نژاد با تشریح فعالیت هایی که از طریق این سامانه جدید صورت می گیرد افزود: این سامانه به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir و در وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و آنها نیز اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند .

او اضافه کرد : تاکنون موسسات کاریابی‌ کشور تحت سامانه منسجمی که شامل همه ذی نفعان بازار کار باشد فعالیت نداشته اند لذا سامانه ملی جستجوی شغل راه اندازی شد تا این کاریابی‌ها خدمات خود را در بستر وب به مردم ارائه دهند.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز افزود : کاریابی های فعال استان البرز می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام نمایند، همچنین با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند و همچنین نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت متبوع در این بستر انجام می شود.

فلاح نژاد با اشاره به سایر امکانات برای کارجویان در این سامانه گفت : یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

او اضافه کرد : سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان استان البرز بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار