مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری آیین های متعددی در استان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از این آیین ها زمزمه دعای پرفیض فرج در سراسر استان در ظهر روز جمعه دهم دی ماه است.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 30 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی گفت: با توجه به روحیات سردار سلیمانی و محبت این شهید والامقام به مردم مراسم یادبود وی با محوریت مردمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از این رو پیش از اقامه اذان و نماز روز جمعه مصادف با ۱۰ دی ماه راس ساعت ۱۱ نوای دعای فرج در سراسر استان برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سعی داریم با استغاثه طلب منجی ‌و اجتماع قلوب مردم استان در توسل به امام عصر(عج) این اقدام را عملی کنیم، ادامه داد: این دعا به نیت حاج قاسم سلیمانی و دفع بیماری منحوس کرونا قرائت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها را اجرای پویش ملی توسط مجموعه نهادهای استانی با عنوان پویش سراسری عهدنامه‌ای با حاج قاسم عنوان کرد که قرار است بیش از یک هزار مخاطب عهدنامه را امضا کردند ضمن اینکه وصیت نامه خوانی با حاج قاسم را از دیگر این برنماه ها برشمرد.

وی توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در طی هفته آینده را از دیگر برنامه های پیش روی دانست و گفت: در روز ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم ویژه‌برنامه شهادت حاج قاسم در مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های کنفرانس با بیش از ۴۰۰ برنامه در استان البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار