با اعلام مدیرکل هواشناسی البرز ذرات معلق و آلاینده‌ها تا اوایل هفته آینده در آسمان استان ماندگار هستند.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 29 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: با توجه به جو پایدار و رخداد وارونگی دما، ظرفیت افزایش آلاینده‌ها را تا پایان هفته‌جاری و اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: کیفیت هوای امروز البرز ناسالم ،‌ سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و آسمان  قسمتی تا ابری است، فردا پنجشنبه آسمان البرز قسمتی تا نیمه ابری، یخبندان و مه رقیق صبحگاهی، سرعت وزش باد بین منفی یک تا ۱۰ درجه بالای صفر سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

بهاروند احمدی افزود: آسمان پس فردا جمعه استان البرز صاف تا قسمتی ابری، یخبندان صبحگاهی ،‌سرعت وزش باد ۲۸ کیلومتردر ساعت و دمای کمینه و بیشینه هوا بین منفی ۲ تا ۱۰ درجه بالای صفر و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مدیر کل هواشناسی البرز آسمان روز شنبه هفته آینده را قسمتی تا ابری، مه رقیق و یخبندان صبحگاهی توصیف کرد و گفت: کمترین و بیشتر دما بین یک تا ۱۱درجه بالای صفر ،‌ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد نیز ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

همچنین، آسمان روز یکشنبه البرز، قسمتی تا ابری، مه رقیق و یخبندان صبحگاهی، به تدریج بارش برف، ‌دمای هوا بین یک تا ۹ درجه بالای صفر ،‌ سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار