رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۶۳ میلیون خودرو به استان وارد و بیش از ۶۷ میلیون خودرو از استان البرز خارج شده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 29 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی شادفر در مورد آخرین وضعیت تردد خودروها در 9 ماه نخست امسال اظهار داشت:  براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 50 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی استان البرز از ابتدای سال تاکنون 63 میلیون و 911 هزار و 343 تردد ورودی به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12.2 افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش 10.7 درصدی تردد خودروهای خروجی از استان گفت: تا پایان آذرماه امسال 67 میلیون و 48 هزار و 47 هزار و 533 تردد خروجی وسائل نقلیه از استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز با بیان اینکه در 9 ماهه سال‌جاری سرعت متوسط وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی البرز کاهش 2.5 درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است، بیان کرد: سرعت متوسط وسائل نقلیه در این بازه زمانی 71.3 کیلومتر در ساعت بوده است.

شادفر با اشاره به پرترددترین محور مواصلاتی استان در سال جاری، گفت: آزادراه کرج- تهران تا پایان آذرماه با متوسط تردد ساعتی پنج هزار و 357 تردد وسیله نقلیه، پرترددترین محور البرز بوده است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار