فرماندار نظرآباد از اجرای طرح محله‌محور و منطقه‌بندی شهرستان برای نظارت دقیق‌تر بر توزیع کالاهای اساسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 28 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» ارسلان قاسمی در جلسه تنظیم بازار نظرآباد با اشاره بر تشکیل کمیته مشترک تنظیم بازار با بهره‌مندی از دستگاه‌های متولی برای پایش مستمر بازار اظهار کرد: از این پس کمیته مشترک تنظیم بازار با حضور بازرسین ادارات جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و اتاق اصناف در جهت پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری و اجرای مصوبات ستاد و… به طور مرتب برگزار و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این پایش مستمر، ما متولیان امر، نه صرفاً کالاهای اساسی بلکه کلیه کالاها و فروشگاه‌های عرضه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و موظف به رصد و مقابله با تمام کم فروشی‌ها، گرانفروشی‌ها و… هستیم.

فرماندار نظرآباد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و تمامی دستگاه‌های مربوطه بیان کرد: می‌توان با مثلث تقسیم کار اصولی، تدوین برنامه‌های راهبردی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در مقابل کم فروشی و گرانفروشی‌ها ایستاد که بی شک این تشدید نظارت‌ها عرصه را برای متخلفین و سودجویان نیز تنگ‌تر خواهد نمود و بازار به وضعیت نرمال و متعادلی خواهد رسید.

وی در خصوص لزوم دریافت و تقسیم عادلانه سهمیه شهرستان تشریح کرد: مأموریت اصلی ما خدمت به مردم است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با پیگیری و تلاش مضاعف برای حل مشکلات که از جمله این امور می‌توان به لزوم دریافت کامل سهمیه کالاهای اساسی شهرستان از استان و نظارت بر توزیع واقعی و عادلانه آن میان شهروندان اشاره نمود که بخشی از مشکلات معیشتی را مرتفع خواهد نمود.

قاسمی اجرای طرح محله‌محور و منطقه‌بندی شهرستان برای نظارت دقیق‌تر بر توزیع کالاها را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: کلیه رؤسای ادارات و بازرسین باید به این مهم دقت نظر داشته باشند که ضمن نظارت دقیق و مستمر، از ایجاد هرگونه تنش پیشگیری نمایند تا بتوان در فضایی آرام و امن به ارائه خدمت پرداخت.

وی تصریح کرد: در حال پیگیری برای تکمیل پروژه راه اندازی بازارچه شهرستان و افتتاح آن هستیم که با آغاز فعالیت آن در آینده نه چندان دور، از کلیه تولیدکنندگان مستقر در نظرآباد نیز دعوت خواهد شد تا به توزیع و فروش محصولات خود با تخفیف بپردازند که این هم به نفع خریداران که شهروندان عزیز نظرآبادی هستند خواهد بود و هم به نفع تولیدکنندگانی که بی واسطه به فروش محصول خود خواهند پرداخت.

در این جلسه رؤسای ادارات و سازمان‌ها نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در راستای تنظیم بازار و رصد مستمر قیمت‌ها پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار