برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: بزرگ‌تران استان باید برای همه فرزندان معنوی خود نقش تاثیرگذار و یکسانی را ایفا نمایند و سایه پر‌مهر خود را برای همه فرزندان انقلاب برافشانند و عطر خوش بوی اتحاد و ‌همدلی را میان آنان پخش نمایند، چند ماهی است که متاسفانه حال شهر قهرمان و شهیدپرور کرج خوب نیست، حاشیه‌ها از متن در شهرداری کرج - که بیشترین ماموریت را برای خدمت به شهروندان دارد و به تعبیری از تولد تا مرگ شهروندان در قانون به آن واگذارشده است- شور‌بختانه پیشی گرفته است!
کد خبر: ۱۰۱۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 12 December 2021

حاشیه‌ها؛ پایه‌های مدیریت شهری کرج را سست نموده‌اند

به گزارش «تابناک البرز» حاشیه‌ها، پایه‌های مدیریت شهری را در کرج بسیار سست نموده است، نهادی که باید با خدمات شبانه‌روزی خود آرامش را به مردم هدیه دهد خود در تنشِ هرروزه به سر می‌برد. حدود 6 ماه است که شورای انقلابی با انتخاب شهردار کار خود را اغاز نموده است، در این مدت شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر کرج تمامی توان خود را صرف آرام نمودن فضای شهر و عبور از حاشیه‌ها نموده است و در عمل هیچ فرصتی برای خدمات‌دهی برای شهروندان با فکر باز نداشته و در روزمرگی بسر می‌برد و اگر فکری برای دور نمودن حاشیه‌ها از سوی بزرگان شهر صورت نپذیرد مدیریت شهری کرج با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.
شهرداری‌ها ردیف بودجه در دولت ندارند و این نهاد نیمه‌دولتی به صورت درآمد هزینه اداره می‌شود و بیشترین پرداختی حقوق را میان ادرات و ‌سازمان‌ها داراست.
با راه یافتن فرزندان جوان و انقلابی به شورای اسلامی انتظار می‌رفت همه بزرگان استان به همراه جوانان انقلابی دست در دست هم دهند تا در مدت چهار ساله پیش‌رو برگ زرینی در خدمات‌دهی به مردم قهرمان، نجیب و شهید‌پرور کرج ارائه نمایند و الگوی تلاش انقلابی با شور و نشاط جوانی و تجربه و پختگی پیران‌دیر در البرز سرمشق آیندگان قرار گیرد.
اما متاسفانه در این مدت بزرگانی که از آنان انتظار می‌رفت چراغ راه باشند و همانطور که گفته شد سایه پر مهر خود را برای همه فرزندان انقلابی یکسان پهن نمایند متاسفانه این‌چنین نشد و حوادث جور دیگری رقم خورد و در این مسیر ضربه سنگینی به فرزندان انقلاب وارد گردید، عده‌ایی هم آگاهانه یا ناآگاهانه مردم را نسبت به فرزندان انقلاب بدبین مینمایند.
در این راستا کار به‌جایی رسیده است که رسانه‌های بیگانه نیز وارد میدان شده و خوراک خود را از این حاشیه‌ها تامین نموده‌اند، متاسفانه برداشت‌های متفاوت از سخنان بزرگان استان در این مدت نیز خود حدیث‌ مفصلی دارد، به‌عنوان یک رزمنده کوچک از نماینده ولی فقیه در استان انتظار داریم اشخاصی که دانسته و یا ندانسته به برادشت‌های متفاوت از سخنان ایشان به مشکلات شهر افزوده است؛ این عده قلیل را ارشاد نمایند و هشدارهای لازم را به آنان داشته باشند.
اگر خدای ناخواسته این حاشیه‌ها به نحوی به اتمام نرسد متضرر اصلی آن، انقلاب و فرزندان ولایت‌مدار استان خواهند بود؛ چرا که بدخواهان از این وضعیت بیشترین بهره‌برداری را می‌نمایند.
ادامه این وضعیت، بی انگیزگی مدیران شهری را به دنبال دارد که باعث ارائه نامناسب خدمات‌دهی به شهروندان می شود و با کاهش درآمد و پرداخت نشدن حقوق چندین هزارنفری کارکنان مدیریت شهری منجر خواهد شد و مشکلات دیگری را نیز به همراه خواهد داشت، انتظار این است که هرچه سریعتر حاشیه‌ها پایان یابد تا مدیریت‌شهری بتوانند در فضایی آرام با راهنمایی بزرگان استان همچون نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرج مسیر خدمت به شهروندان را با اتحاد، همدلی و آرامش ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار