رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: یکی از سارقان حرفه‌ای در ایام مرخصی خود از زندان اقدام به ۲۰ فقره سرقت از منازل مناطق مرفه‌نشین کرج کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 01 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در مناطق مرفه نشین شهر کرج که سارق به صورت انفرادی با روش بالکن روی اقدام به سرقت اموالی با ارزش ریالی بالا کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارق به صورت انفرادی با شناسایی منازل لوکس خالی از سکنه در مناطق مرفه نشین، با شیوه‌های بالکن رو و پشت بام روی وارد منازل شده و اقلام با ارزش را به سرقت می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با بررسی محل وقوع سرقت‌ها و به کارگیری اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار استان را در این سرقت‌ها مشاهده و با بررسی سوابق او متوجه شدند که نامبرده به تازگی به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده که برای مرخصی از زندان خارج شده و به صورت انفرادی اقدام به سرقت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این سارق بسیار حرفه‌ای عمل کرده و هیچ گونه ردی از خود برجای نمی‌گذاشت، ادامه داد: با این وجود کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه نامبرده در منطقه حصارک کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

نادربیگی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته علی رغم انکار موضوع سرقت از سوی سارق با ارائه مستندات غیرقابل انکار، متهم به ناچار به ۲۰ فقره سرقت از منازل لاکچری مناطق مرفه نشین اقرار کرد.

وی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این متهم توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه دو مال‌خر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار