رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اعلام کرد : این قشر نیکوکار سال گذشته برای تکمیل پروژه های نیمه کاره آموزشی کشور سه هزار میلیارد تومان کمک کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 01 December 2021

کمک سه هزار میلیارد تومانی خيرين کشور در امر مدرسه سازی

به گزارش «تابناک البرز» ناصر قفلی در گردهمایی یک روزه روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: این کمک ها موجب ساماندهی ۴۰ هزار کلاس درس در کشور شد.

وی اظهار داشت: اکنون رویکرد جامعه خیرین معطوف به مدرسه یاری به منظور ارتقای کیفیت تحصیلی بخصوص در مناطق کمتر برخوردار کشوراست که باید برای گسترش این مهم کارگروه مدرسه یاری در استانها و سپس در شهرستانها شکل گیرد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تاکید کرد که در کنار امر مدرسه سازی باید به دانش آموزان از لحاظ مالی و معیشتی نگاه ویژه شود.

قفلی  با بیان اینکه دیگر دبیرستان نسازیم و اگر امکان دارد دبیرستانها را به هنرستان تبدیل کنیم، اضافه کرد: وقتی دانش آموز کنکور قبول می شود ولی انتخاب رشته نمی کند نشان می دهد که این رشته ها دیگر کارایی ندارد.

وی یادآورشد: برخی می گویند ساخت هنرستان گران تمام می شود ولی من برای این موضوع پیشنهاد دارم  که هنرستان ها در کنار تاسیسات باشد وکار آموزی را از کارخانه آغاز کنیم.

وی با اشاره به مشارکت دانش آموزان در امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت:  مشارکت ۳۰۰ دانش آموز تهرانی در امر مدرسه سازی نمونه بارزی از مشارکت این قشر در ساخت مدرسه ها است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار