سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم در حماسه ۹ دی گفت : حضور مردم در صحنه ها برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در پیام این حماسه نهفته شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 01 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسین کاشانی پور در نشست هماهنگی حماسه ۹ دی استان البرز گفت: نظام اسلامی گوهری گرانبها و ودیعه الهی  است که مردم برای پیروزی آن مجاهدت کردند و در ایام پیش رو که مناسبت های تاریخی تاثیرات حضور سازنده مردم در صحنه هست باید هرچه بیشتر در جهت بصیرت افزایی گام برداشت.

وی ادامه داد: امروز شرایطی در کشور داریم که شاهد اعتراض هایی هستیم اما اگر حرکتی بخواهد اساس نظام اسلامی را به خطر بیندازد باید با تفکرات بصیرت افزایی و آگاهی بخشی وارد عمل شدچنانچه تفکر عاشورایی سال ۵۷ حق را جایگزین باطل کرد و در سال ۸۸ از کیان اعتقادات و نظام اسلامی دفاع شد که این امر در نتیجه حضور مردم با بصیرت رخ داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان داشت: همواره باید  با بصیرت و آگاه بخشی تمام برنامه های اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کرد.

وی افزود: نظام اسلامی نظامی مبتنی بر حکومت الله است یعنی از حاکمیت غیرخدا ذیل حاکمیت خدا آمدیم که در این مسیر مردم همواره با بصیرت خود همراه بوده اند.

کاشانی پور گفت:  با حذف زواید از جمله زواید فرهنگی ، روش های مدیریتی و اخلاقی باید به جامعه اگاهی بخشی داشت که پناه همگان نظام جمهوری اسلامی است.

وی یاد آورشد: ۹ دی برنامه بستر ارتقای بصیرت ، آگاهی و شورآفرینی نیروهای انقلاب، حفظ جامعه و تثبیت در نگاه مسوولیت پذیری است که شعار یوم الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا نیز ایجاد کرده باید دستگاه های اجرایی با آمادگی کامل از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار