شهردار کرج گفت: برای مجموعه مدیریت شهری امنیت و آرامش شهروندان از همه چیز مهمتر است و بدون شک با تعامل شورا و شهرداری، بهترین تصمیم در خصوص وضعیت گود حصارک گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 01 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» مصطفی سعیدی سیرائی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری کرج به دنبال بهترین راه برای حل مشکل ساکنان اطراف گود حصارک است، اظهار کرد: هر چند گودبرداری خیابان فروردین معروف به گود حصارک چندین سال قبل انجام شده ولی مدیریت شهری فعلی خود را موظف به رفع این دغدغه عمومی می‌داند.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف وضعیت گود حصارک، مسئولان استان از جمله امام جمعه، دادستان کرج، استاندار و... پای کار آمده‌اند تا هرچه سریعتر دغدغه ساکنان اطراف این زمین حل شود.

وی تاکید کرد: در محدوده این زمین ۳۷ قطعه زمین با ۷۲ واحد مسکونی قرار دارد که باید بهترین تصمیم برای حفظ ایمنی ساکنان این واحدهای مسکونی گرفته شود.

شهردار کرج با بیان اینکه برای حل مشکل ساکنان گود حصارک چند راه حل وجود دارد که یکی از آنها پرداخت کمک هزینه رهن خانه به صاحبان واحدهای خسارت دیده است، اضافه کرد: این مبلغ از سوی شهرداری در اختیار مالکانی که گودبرداری انجام شده به استحکام و ایمنی واحد مسکونی‌شان خدشه وارد کرده قرار می‌گیرد تا بتوانند در محلی دیگر خانه‌ای رهن کنند.

وی توضیح داد: بعد از تخلیه ساکنان، عملیات مقاوم سازی واحدهای آسیب دیده شروع می‌شود و بعد از اتمام آن، خانوارها دوباره به محل سکونت قبلی خود بازمی گردند.

وی اضافه کرد: مقاوم سازی این واحدها باید ظرف شش ماه و توسط مالک انجام شود تا از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری شود.

به گفته سعیدی سیرائی مبالغی که از سوی شهرداری به صاحبان واحدهای خسارت دیده پرداخت می‌شود به لیست بدهی‌های مالک زمین به شهرداری اضافه خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: برای مجموعه مدیریت شهری امنیت و آرامش شهروندان از همه چیز مهمتر است و بدون شک با تعامل شورا و شهرداری، بهترین تصمیم در خصوص وضعیت گودحصارک گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار