مدیرعامل شرکت برق البرز گفت: نیروهای شرکت برق دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی هستند به همین دلیل اگر مردم می‌بینند کسی بدون لباس در حال دستکاری تجهیزات برق است موضوع را به پلیس را شرکت برق در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 30 November 2021

کسی مسئولیت‌ تیرهای چراغ برق نابه‌جا را به عهده نمی‌گیرد

به گزارش «تابناک البرز» حسن کریمی با اشاره به گلایه شهروندان از سرقت کابل و تجهیزات برق اظهار کرد: این سرقت‌ها به ویژه در مناطق حاشیه‌ای باعث قطع گاه و بیگاه برق می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت نیرو برای رصد تمام محلات و کوچه‌های البرز، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت کابل و تجهیزات برق با ۱۲۱ تماس بگیرند.

وی توضیح داد: نیروهای شرکت برق دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی هستند به همین دلیل اگر مردم می‌بینند کسی بدون لباس در حال دستکاری تجهیزات برق است موضوع را به پلیس را شرکت برق در میان بگذارند.

کریمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به گلایه شهروندان از وجود تیر چراغ برق در وسط برخی کوچه‌ها اضافه کرد: این تیرها سال‌ها قبل و زمانی‌که حدود و عرض کوچه‌ها بیشتر بود و ساخت و سازها به این شکل انجام نشده بود، نصب شده‌اند.

وی با بیان اینکه جابه جایی تیرهای برق وسط کوچه‌ها به عهده شهرداری، گفت: البته اگر شهرداری امکان جابه جایی این تیرها را ندارد می‌تواند هزینه جابه جایی را به پیمانکار شرکت برق پرداخت کند تا این کار انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار