رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک باند ۳ نفره که اعضای یک خانواده بودند خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۰ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان کرج اقرار کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 23 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که ۲ مرد و یک زن جوان با شناسایی منازل خالی از سکنه با شیوه تخریب قفل در نیمه‌های شب وارد خانه‌ها شده و به وسیله یک دستگاه خودروی پژو لوازم آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت در استان‌های مختلف را داشت را مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که نامبرده به تازگی به قید وثیقه از زندان آزاد و مجددا با تشکیل یک باند متشکل از خواهر و دامادشان اقدام به سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج می‌کنند.

او با بیان این که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائم در حال نقل مکان بودند تا در دام پلیس گرفتار نشوند، افزود: علی رغم این موضوع، اما با مجاهدت کارآگاهان پایگاه دوم و انجام اقدامات گسترده پلیسی- اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در غرب استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ آن‌ها دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز  با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج، گفت: تا این لحظه ۱۵ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسرقه برای بازگرداندن اموال مالباختگان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار