رئیس پلیس راهور کرج گفت: کرج بالاترین سرانه مالکیت خودرو در کل کشور را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 22 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی محمد آقاجانی با اشاره به گلایه شهروندان از وجود ترافیک شدید در برخی از معابر و خیابان‌های کرج اظهار کرد: کرج بالاترین سرانه مالکیت خودرو در کشور را دارد که همین باعث شده در اغلب ساعات روز شاهد تعداد زیادی خودرو باشیم که در سطح معابر و خیابان‌ها در حال تردد هستند.

وی ادامه داد: معابر و خیابان‌های شهر هم ظرفیت معینی دارند و در برخی ساعات تعداد خودروها از گنجایشی که دارند بیشتر است و همین باعث ایجاد ترافیک می‌شود.

وی اضافه کرد: ترافیک معضلی چند وجهی است و برای کاهش آن باید زیرساخت‌های لازم از قبیل نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مثل مترو، اتوبوس و تاکسی را در دستور کار قرار داد تا مردم به جای استفاده از خودروهای شخصی به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی روی بیاورند.

این مسئول تاکید کرد: مردم هم باید همکاری لازم را داشته باشند و برای جلوگیری از بروز ترافیک به ویژه در ساعات اولیه صبح و عصر، کمتر از خودروی شخصی خود به خصوص به صورت تک سرنشین استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لغو محدودیت‌های تردد شبانه گفت: طرح از ۳۰ آبان لغو شده و دیگر خودروهایی که از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح در سطح معابر شهری تردد دارند جریمه نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار