معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز از اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت آذر ماه سال ۱۴۰۰ خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 21 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمدرضا چگینی گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز افزود: مشمولان باید روز دوشنبه یکم آذر ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ چگینی گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

او  با بیان این که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد، افزود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب ها: محمدرضا چگینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار