رئیس پلیس راهور کرج گفت: در صورتی که از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح دیشب خودرویی به واسطه تردد در سطح شهر جریمه شده باشد، این جریمه حذف خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری برای حذف آن نیست.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 21 November 2021

جریمه های پس از رفع منع تردد شبانه از سیستم راهور حذف می شود/ ۴۴۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در کرج طی سال ۱۴۰۰ جریمه شدند

به گزارش «تابناک البرز» رئیس پلیس راهور کرج با اشاره به اینکه در مسئله تردد شبانه پلیس تابع دستورات ستاد ملی کرونا است گفت: بر اساس اعلام رئیس جمهور، از شب گذشته محدودیت شبانه در کل کشور رفع شده و خودروها می توانند بدون محدودیت تردد شبانه داشته باشند.

سرهنگ علی محمد آقاجانی افزود: اگر شب گذشته خودرویی در کل کشور جریمه شده است، جریمه پیامک از سیستم حذف و نیاز به مراجعه به راهور نخواهد بود، برای دوربین ها و همکاران هم این دستورالعمل هم تعریف شده و اعمال قانونی برای تردد شبانه نخواهیم داشت.
وی درباره نرخ آموزشگاه های رانندگی اظهار داشت: پلیس در مسئله مالی نقشی ندارد، آموزشگاه های رانندگی زیرمجموعه موسسه رهگشا هستند، کمیسیون سازمان صمت هر استان با پیشنهاد موسسه مذکور افزایش نرخ را انجام می دهند اما پس از اعلام نرخ به پلیس، ما به شکایت شهروندان ورود می کنیم.
سرهنگ آقاجانی در خاتمه تصریح کرد: از اول فروردین ۱۴۰۰ تا ۱ آبان سال جاری بیش از ۴۴۰ هزار جریمه اعمال قانون معاینه فنی را داشته ایم، طی هفته گذشته ۱۴۹ مورد جریمه خودروهای دودزا و اعزام به تعمیرگاه صورت گرفته است، قانون مشخص شده و به پلیس اجازه نمی دهد هر خودرویی که دود می کند به پارکینگ منتقل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار