استاندار البرز تاکید کرد: رعایت دستور العمل های بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون، ایجاد بسترهای نشاط، همراهی مردم و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به صورت جهادی در استان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 20 November 2021

ارتقای کیفیت خدمات درمانی البرز در دستور کار قرار گیرد

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با ریاست رییس جمهوری  برگزار شد، گفت: اکنون تعداد بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز روند نزولی دارد.
وی ادامه داد:  باید این شرایط به گونه ای هدایت شود که تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها به صفر برسد که  این امر مهم با اقداماتی تحول گرایانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان محقق می شود.
استاندار البرز گفت: نمی توان بر این باور بود که خطر رفع شده چراکه با توجه به شرایط کنونی جهان در مواجهه با کرونا و آغاز موج ششم شیوع این بیماری، پیش بینی مخاطرات  ضرورت دارد.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: نیروی بسیج همواره مخلصانه و جهادی برای مقابله با تهدیدها در میدان بوده و اکنون نیز دانشگاه علوم پزشکی باید از این ظرفیت پرشور، مردمی و تحول آفرین در جهت اقناع سازی و هم افزایی برای پیشگیری از موج ششم کرونا استفاده کند.

در زمان حاضر ۳۲۷ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های البرز تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده ، تزریق واکسن و شستشوی  و ضدعفونی مکرر دست ها از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از کرونا است.

اکنون ۶ شهرستان تابعه البرز زرد و یک شهرستان آبی کرونایی است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار