مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه اکنون ۳۰ هزار و ۱۰۰ نفر نیکوکار عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هستند، اعلام کرد که هر کدام از این افراد حداقل یک مدرسه احداث یا مشارکت ۳۰ درصدی در ساخت کلاس های درس داشته اند.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 17 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا جعفری در مجمع عمومی عادی هیات امنای خیرین مدرسه ساز، انتخابات هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین  استان البرز که در سالن اجتماعات امام علی (ع)  کرج برگزارشد،گفت:  تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار کلاس درس با کمک و مشارکت خیران در کشور ساخته شده است.

وی بیان داشت:  در زمان حاضر هشت استان زیر خط متوسط سرانه فضاهای آموزشی و پرورشی کشور قرار دارند که البرز یکی از این استان ها است.

جعفری با اشاره به اینکه خیرین،  مدرسه سازی و انجام کار نیک را در جامعه ترویج می کنند،اضافه کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز بخش هایی چون کمیسیون مدرسه یاری و طرح آجر به آجر دارد تا سرمایه های خرد را جمع  و فرهنگ نیکوکاری را سرعت بخشد.

وی تصریح کرد: خیران در سال گذشته حدود یک هزار و ۳۶۱ مدرسه با ۶ هزار ۳۰۰ کلاس درس در کشور  ساختند که  امسال شاهد افزایش ساخت کلاس های درس توسط این عزیزان در استان های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: استان البرز هر سال با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه است که امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم مشکل فضای آموزشی که در آن با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد را کاهش دهیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور یادآور شد: اکنون ۶۱ پروژه آموزشی به کمک خیرین در استان البرز در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه جامعه خیرین مدرسه ساز بزرگترین تشکل مردمی در کشور است،افزود: خیرین مدرسه ساز با گام های خداپسندانه ای که برمی دارند در واقع نورامید به آینده را در جامعه تقویت می کنند.

جعفری تاکید کرد: هرچند اعتبارات نوسازی مدارس افزایش یافته است اما اعتبارات تخصیص یافته به مدرسه سازی با توجه به واقعیت جامعه درخصوص افزایش قیمت ها کافی نیست و همچنان نیاز به مشارکت بالای خیران داریم.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار