برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: در چند روز اخیر تنور انتخاب استاندار در البرز بسیار سوزان شده است به‌طوری که هر کدام از فرزندان البرز برای این پست نامزد شده‌اند که این نامزدی با هزاران انگ و تهمت مواجه بوده و موجب خروج آنان از گردونه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 07 November 2021

فرزندان خمینی (ره) را در البرز چه شده است/ البرز را در دور باطل گرفتار نکنید

به گزارش «تابناک البرز» در این میان یک گزینه مورد توجه دولت‌مردان با توجه به کارآمدی و شاخص‌های مدیریتی در آستانه تايید و صدور حکم بود که با حاشیه‌هایی از از داخل استان روبرو شد و با جنجال‌های کودکانه متوقف شد که جای بسی تا‌سف است.
اینکه البرز در فرصت سوزی نیروهای کارآمد خود از بدو تاسیس فرصت را از خود و فرزندانش سلب کرده است و در این مورد تنها استانی است که بی رحمی را درباره فرزندان نخبه خود به مرحله‌ایی اسفناک رسانده است متاسفانه بزرگان استان به‌جای ایجاد همدلی و اتحاد و فرصت دادن به مدیران کارآمد استان خود باعث پراکندگی نیروهای نخبه استان شده‌اند.
اینکه یکی از بهترین فرزندان ولایت‌مدار استان را در آستانه صدور حکم با و فشار در دولت باز می‌دارند بسیار غمبار است؛ جالب اینجاست گزینه‌های غیر‌بومی هیچکدام در قد و اندازه مدیران بومی نیستند و مانند گذشته افراد ضعیفی را به استان تحمیل و به دنبال آن استاندار مدیران کل ناکارامد به استان روانه می‌شوند و البرز در دور باطل دوباره گرفتار می‌شود.
در انتخابات شوراها ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس دورهم جمع شدند و بالیست جبهه فراگیر وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شدند تا با نظارت و مطالبه‌گری نقش مهم خود را برای پیشبرد آبادانی استان ایفا نمایند، البته در این مسیر با مشکلاتی هم روبرو شدند، اما یک نکته مهم در تمامی جریان‌های ایثارگری استان وجود داشت و آن اتحاد و همدلی این بزرگ‌مردان است، حال که بزرگان استان به‌جای ایجاد اتحاد و همدلی میان نیروهای مومن و‌ ولایی نقش خود را به فراموشی سپرده‌اند و به‌جای حمایت از نیروهای کارامد ولایی استان به کار‌شکنی و ایجاد تشدت برای گماشتن نیروهای ضعیف بله‌قربان‌گو از خارج از استان روی آورده‌اند دلسوزان استان باید نقش تاریخی خود را راسا ایفا نمایند و از نیروهای کارامد و ولایتمدار استان برای به دست گرفتن مدیریت البرز همت گمارند.
قطعا اتحاد و همدلی پیش‌کسوتان جهاد و شهادت در استان مانع از هدر رفت سرمایه‌های انسانی استان می‌شود استانی که از بدو تاسیس هیچ مدیر بومی کارامدی در راس ان حضور نداشته است و خشت کجی را از پایه متحمل شده است استانی که سرمایه‌سوز ترین استان کشور به واسطه نبود همبستگی و ساز‌ناکوک بزرگانش است.
در این مرقومه از وزیر محترم کشور دولت خدمتگذار تقاضامندیم البرز سرافراز را دریابند و فرزندان کارامد بومی استان حمایت کنند؛ مردم از بزرگان استان در ایجاد اتحاد و حمایت از نخبگان ناامید هستند انشالله دولت‌مردان البرز را دریابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار