با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی البرز، یکی از اوباش سابقه دار که با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در یکی از قهوه خانه های ماهدشت کرده و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 28 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از قهوه خانه های ماهدشت کرج توسط یکی از اوباش سابقه دار مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

سرهنگ گودرزی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم به واسطه اطلاع از تحت تعقیب بودنش به یکی از استان های جنوبی کشور متواری شده که با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی نامبرده را به استان البرز هدایت و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران، متهم به صراحت به تیراندازی با سلاح شکاری در منطقه ماهدشت اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

او با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: غالب هنجارشکنان خودشان اطلاع دارند که در صورت انجام اقدام مجرمانه دیر یا زود دستگیر خواهند شد، از این رو به اوباشی که توصیه های پلیس را جدی نمی گیرند هشدار می دهیم که برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان سخت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار