رزمایش تمرین-آموزشی زلزله وزارت نیرو درمنطقه مرکزی شمال کشور با رویکرد مقابله با خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آب و برق دراستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 27 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز درخصوص انجام این رزمایش اظهار کرد: زلزله، سیل، خشکسالی، رانش زمین و ... از جمله تهدیدهایی هستندکه در اثر وقوع آنها، تاسیسات متعدد آب وفاضلاب خسارت خواهند دید وآبفا را در ارایه خدمات به مردم با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی افزود: دراین رزمایش شرکت‌های آبفای تهران، همدان ، قم، قزوین، مرکزی و مازندران به عنوان استان‌های معین یاری رسان آبفای البرز بودند که در محل‌های عملیاتی خود حاضر و با موفقیت به وظایف خود عمل کردند.

مدیرعامل آبفای البرز مهمترین هدف اجرای این مانور را تمرین بررسی میزان اثربخشی وکارایی نیروهای آبفا در برابر وقوع زلزله عنوان کرد وگفت: ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های صنعت آب و برق در راستای مدیریت بحران و ایجاد مهارت واعتماد به نفس در همکاران و شناسایی کمبودها و نقاط ضعف و ایجاد آمادگی حداکثری برای مقابله با زلزله وکنترل آن از اهداف اصلی این رزمایش بوده است.

وی توضیح داد: شش استان معین آبفای البرز دراین عملیات به رفع انسداد شبکه فاضلاب، سه راه گیری برروی خطوط انتقال وتوزیع آب در مهرشهر و نصب شیرخط بر روی یکی از مخازن رجایی شهر اقدام کردند و از سوی ارزیابان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار