سرهنگ محمد آقاجانی گفت: اگر موضوع انتقال فردی به بیمارستان مطرح شد، در صورت ارائه نسخه به راهنمایی و رانندگی، بخش اجرائیات جریمه را حذف خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 19 October 2021
به گزارش «تابناک البرز» سرپرست پلیس راهور کرج با اشاره به اینکه ناچاریم در برخی از ساعات که حجم ترافیک بیش از ظرفیت یک معبر است، بخش هایی از محور عظیمیه را ببندیم گفت: در بلوار شریعنی کرج ۱ خط پارک و ۲ خط حرکتی داریم.
سرهنگ علی محمد آقاجانی افزود: متاسفانه در منطقه عظیمیه اغلب کسانی که در ساعات محدودیت حضور پیدا می کنند، از ساکنین یا کسبه نیستند و اصلی ترین محل دور دور خودروها بلوار شریعتی عظیمیه است.
وی با اشاره به اینکه معبر کشش ندارد و ناچار به اجرای محدودیت هستیم، اظهار داشت: جنوب استقلال ۴ خط عبوری برای دور زدن دارد و با ایجاد ترافیک قفل می شود در نتیجه ناچاریم طول سفر را تا زیر پل جانبازان طولانی کنیم.
آقاجانی تصریح کرد: اجرای محدودیت غروب پنج شنبه ها در میدان طالقانی به واسطه مسائل امنیتی است که نیروی انتظامی مد نظر دارد، طی چند سال اخیر یک طرفه شدن بلوار شریعتی اوسط راخور به شورای ترافیک پیشنهاد داده شده است.
وی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این بود که میدان طالقانی به سمت استقلال یک طرفه شود تا حجم خیابان ها افزایش پیدا کند، گفت: محدودیت شبانه همچنان از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ادامه دارد، جریمه افرادی که شبانه واکسن تزریق می کنند در سیستم حذف می شود.
آقاجانی با تاکید بر اینکه اگر موضوع انتقال فردی به بیمارستان مطرح شد، در صورت ارائه نسخه به راهنمایی و رانندگی، بخش اجرائیات جریمه را حذف خواهد کرد، افزود: دوربرگردان مصلی پیش از این به دلیل عملیات عمرانی بسته شد و ترافیک به حداقل رسید.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: سپاه موضوعات امنیتی را در شورای ترافیک مطرح کردند و دور برگزدان باز شد اما باعث گره ترافیکی و تصادفات خسارتی شده است، به دنبال این هستیم که با توجه به نزدیکی این مسیر با پل شهید آجرلو، دوربرگردان را ببندیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار